نسخه آزمایشی

جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا با شهردار و شورای اسلامی شهر لردگان

no-picture

جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا با شهردار و شورای اسلامی شهر لردگان

جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرستانهای لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با شهردار و شورای شهر لردگان در دفتر شهردار برگزار شد.

دکتر حسین بامیری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در مراسم ۱۲ آبان روز شهرستان از شهرداری و شورا تشکر کرد که با تمام مشکلاتی که داشتند کمک کردند تا مراسم به صورت ویژه برگزار گردد.

ایشان با خطاب به شورا گفتند انتخاب به عنوان شورا برگ زرینی است که خداوند در کارنامه شما قرار داده تا بتوانید کارنامه روشنی در شهر به یادگار بگذارید و ادامه داد که اتحاد و همدلی رمز موفقیت در هر کاری است .

دکتر بامیری انتخاب آقای ذوالفقار حیدری به عنوان شهردار را تبریک و گفت با توجه به شناختی که از سوابق مدیریتی آقای حیدری دارم انتظار دارم بتواند مشکلات شهر را حل کندو این امر نیاز به حمایت شورا دارد تا آقای حیدری بتواند برنامه های خود را ارائه دهد .

وی در مورد دغدغه های مردم شهر لردگان در مورد آسفالت معابر و مشکلات شهرداریهای شهرستان گفت انشالله با پیگیری هایی که انجام شده مبلغ 15 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات شهرداریها و دستگاه های خدمات رسان در نظر گرفته که با این اعتبار انتظار می رود مشکل شهرداری در زمینه آسفالت معابرحل خواهد شد .

ذوالفقار حیدری شهردار لردگان و اعضای شورای شهر لردگان از دکتر بامیری نماینده مردم در شهرستانهای لردگان و خانمیرزا که با حضور در این جلسه در جریان مشکلات شهر حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کردند و در گزارشی به وضعیت شهرداری ، مشکلات شهرداری و خدمات انجام گرفته در شهر لردگان را ارائه و خواهان مساعدتهای لازم در زمینه کمبودها در شهر لردگان شدند . حیدری شهردار لردگان با توجه به بازدید که به همراه شورا از سطح شهر داشتیم برآورد ۲۴۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر را داریم که بودجه شهرداری 800 میلیون تومان از بودجه داخلی شهرداری می باشد که انشالله که با اعتباری که نماینده محترم مردم در مجلس گرفتند بتوانیم در آینده نزدیک مشکل آسفالت معابر را حل کنیم .