نسخه آزمایشی

جلسه پرسش و پاسخ شهردار محترم با مردم محله حاجی آباد

no-picture

جلسه پرسش و پاسخ مهندس ذوالفقار حیدری شهردار محترم لردگان با مردم فهیم محله حاجی آباد برگزار شد.

جلسه پرسش و پاسخ مهندس ذوالفقار حیدری شهردار محترم لردگان با مردم فهیم محله حاجی آباد برگزار شد. در این جلسه که بعد از نماز مغرب و عشای روز دوشنبه 13 دیماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آغاز شد، ابتدا امام جماعت مسجد و یکی از اهالی محله به نمایندگی از مردم حاجی آباد به بیان اهم مشکلات محله پرداختند و پس از آن مهندس حیدری ضمن تشکر از بردباری مردم نجیب حاجی آباد با بیان ریشه مشکلات این محله، اقدامات انجام شده توسط شهرداری در دو ماه گذشته(از جمله حضور مداوم ماشین آلات شهرداری جهت زیرسازی معابر و همچنین تهیه طرح مطالعاتی مدیریت آبهای سطحی حاجی آباد) و برنامه های آتی شهرداری را برای کاستن از حجم مشکلات حاجی آباد و شروع عملیات عمرانی زیرساختی در این محله بیان نمودند.

در ادامه این برنامه نیز دکتر بامیری نماینده مردم شریف لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در ارتباط تصویری مستقیم ضمن بیان اقدامات و پیگیریهای انجام شده جهت تخصیص اعتبارات عمرانی به شهرداری های شهرستان، خبرهای خوشی را از تخصیص بودجه های مناسب به شهر لردگان و محله حاجی آباد در آینده نزدیک اعلام نمودند.

خاطرنشان میشود محله حاجی آباد در سال 1394 بدون زیرساخت های اولیه شهری و با بافتی ناکارآمد و معیوب به شهر لردگان الحاق شد و ساکنین آن با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

این دومین جلسه پرسش و پاسخ مهندس حیدری با مردم حاجی آباد در طی دو ماه گذشته است و ایشان اعلام نمودند که حاجی آباد در اولویت برنامه های شهرداری لردگان خواهد بود.


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لردگان